Gå til innhold

feil melding ved oppstrat av msfs 2020


Jojo

Anbefalte innlegg

Heisann

 

 får opp denne meldingen når jeg starter msfs 2020! så da får jeg vell bare prøve meg på en  reinstall av msfs 2020! noen andre som har fått denne meldingen før og/eller  reinstall msfs 2020 før? for jeg lurer egt bare på om det er sånn at jeg bare kan gå inn på steam! trykke på Avinstaller også er man good? blir lissom alt av addons og alt fjernet da? og blir community mappen også slettet og nullstilt? eller må man avinstallere spillet på en annen måte? 

Skjermbilde 2023-05-31 094538.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ville først forsøkt å reinstallere Aerosoft VGDS før du reinstallere hele simmen, da det er denne som gir feilmelding. Har du Aerosoft One, er det enkelt å gjøre det der.

 

Ville først avinstallert, startet simmen og verifisert at den starter som forventet, og så installere VGDS på nytt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev Ø.C.H.:

Hei. Ville først forsøkt å reinstallere Aerosoft VGDS før du reinstallere hele simmen, da det er denne som gir feilmelding. Har du Aerosoft One, er det enkelt å gjøre det der.

 

Ville først avinstallert, startet simmen og verifisert at den starter som forventet, og så installere VGDS på nytt.

Hei! Tusen takk! Skal prøve det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...