Gå til innhold

Cockpit view med tre skjermer.


Anbefalte innlegg

  • Full Member

Jeg har i noen uker nå flydd med et oppsett med tre 55’’ tver, og det har vært stort sett bare en positiv opplevelse. Men her om dagen da jeg skulle fly en tur med B737800, kom jeg til å se på sideskjermene når flyet sto parkert ved gaten, og da oppdaget jeg plutselig at horisonten ikke var horisontal, men helte bakover ca 15-20 grader. Jeg forsøkte å justere bildet, for å få den horisontal, men da forsvant halvparten av instrumentene  under bunnen av den midtre skjermen. Ved å endre zoomen og helningsvinkel på instrumentpanel, klarte jeg å få fram alle instrumentene igjen, men jeg fant ingen måte å lagre det nye oppsettet. Så snart jeg endret på et view var jeg tilbake til opprinnelig oppsett. Kan noen fortelle meg om det mulig å endre view oppsett og lagre det slik at det blir standard når jeg starter opp simulatoren.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...