Inge Jenstad Skrevet 3. april 2023 Del Skrevet 3. april 2023 (endret) Synes at et tar litt lang tid å starte denne FS2020-simulatoren. Finnes det forslag til hva man kan slette (utelate) av sceneries, aircrafts eller andre ting som kan redusere oppstartstiden? Jeg kjenner til denne opsjonen med "FastLaunch", men kanskje finnes det flere triks? C:\Windows\System32\cmd.exe /C start shell:AppsFolder\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe!App "-FastLaunch" Jeg flyr nesten utelukkende i Norge (slow and low) og er spesielt glad i VFR. Norge har SÅ MYE FLOTT NATUR å by på. På forhånd takk for hjelpa! Endret 3. april 2023 av Inge Jenstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad esq. Skrevet 26. april 2023 Del Skrevet 26. april 2023 Mener å ha lest en plass om en "Manager" som kan fjerne addons som jeg ikke har bruk for. I Cintent Manager ligger det installert en masse slike addons som jeg ikke skjønner at jeg skal få bruk for. Og eksotiske sceneries fra hele den store verden er ikke like interessante når jeg stor sett flyr VFR i Norge. Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.