Gå til innhold

En god throttle quadrant?


JonasBecsan

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Min Bravo Throttle Quadrant synger på det siste verset nå. Mest min egen feil siden jeg har moddet den endel. Men når jeg så etter alternativer så virker det ikke som det er så mange der ute. Liksom ingen mellomting mellom plastikk logitech throttle og high end VirtualFly TQ6.

 

Selv om en TQ6 hadde vært fristende, er den i dyreste laget og det er kun levers. Ikke gear, flap eller autopilot slik som på Bravo. Forsåvidt hvert fornøyd med Bravo så langt, men kunne tenke meg noe litt mer premium.

 

Ingen som vet om noen gode alternativer i samme prisklasse som Bravo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det TQ6 likevel. Var en hyggelig kar på finn som solgte den til halv pris. Beholder Bravo for flap, gear og autopilot. 😁 En veldig kul ting med VirtualFly sine produkter er at softwaren deres, som kjører i bakgrunnen, gir deg fungerene prop feather, noe jeg aldri har fått til å fungere med Bravo. 

IMG_20230414_142814.jpg

Endret av JonasBecsan
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...