Tobias Nome Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Solnedgang over Middelhavet 10000 fot... Land i sikte Left downwind rwy 30 (heter det downwind utenfor GA-verdenen?) Fått sansen for RNAV i det siste. Gear down, three green mmminimum... med tanke på vindretning kunne jeg nok heller gått for bane 21, men her stoler vi blindt på Simbrief. Gikk smørglatt ved touchdown Takk for turen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Håkon Bergseng Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 9 minutter siden skrev Tobias Nome: Solnedgang over Middelhavet 10000 fot... Land i sikte Left downwind rwy 30 (heter det downwind utenfor GA-verdenen?) Fått sansen for RNAV i det siste. Gear down, three green mmminimum... med tanke på vindretning kunne jeg nok heller gått for bane 21, men her stoler vi blindt på Simbrief. Gikk smørglatt ved touchdown Takk for turen RNP (AR) er tøft! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 19. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2023 12 minutter siden skrev Tor-Håkon Bergseng: RNP (AR) er tøft! RNP og RNAV er omtrent det samme, hvis jeg forstår det riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Litt utfyllende i denne gamle tråden: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Håkon Bergseng Skrevet 21. mars 2023 Del Skrevet 21. mars 2023 Den 19.3.2023 klokken 17.04 skrev Tobias Nome: RNP og RNAV er omtrent det samme, hvis jeg forstår det riktig? Jepp, RNP AR er dog litt spesielle, mtp at de kan være kurvet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.