Gå til innhold

CTD for første gang for meg


Anbefalte innlegg

Når jeg starter FS2020, enten via "start-knappen" eller C:\Windows\System32\cmd.exe /C start shell:AppsFolder\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe!App "-FastLaunch" så får jeg varsel om at programmet ble avsluttet på uventet måte. Jeg har forsøkt å starte både i Normal modus og Sikkerhetsmodus. Det samme skjer: etter at diverse reklame for Asobo og Blackshark er unnagjort, får jeg opp det store bildet, men etter litt lasting, avsluttes det hele med et sukk (fra meg!).

På forhånd takk, om noen har tips å gi fra den store kunnskapsbasen?

 

image.png.731bd89ed08470462f2169851d22493b.png

Endret av Inge Jenstad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
23 minutter siden skrev Inge Jenstad:

Når jeg starter FS2020, enten via "start-knappen" eller C:\Windows\System32\cmd.exe /C start shell:AppsFolder\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe!App "-FastLaunch" så får jeg varsel om at programmet ble avsluttet på uventet måte. Jeg har forsøkt å starte både i Normal modus og Sikkerhetsmodus. Det samme skjer: etter at diverse reklame for Asobo og Blackshark er unnagjort, får jeg opp det store bildet, men etter litt lasting, avsluttes det hele med et sukk (fra meg!).

På forhånd takk, om noen har tips å gi fra den store kunnskapsbasen?

 

image.png.731bd89ed08470462f2169851d22493b.png

Jeg tror at du ikke skal bekjymre deg så mye med det. I dag spesielt har serveren vært eller gått, bananas, til somme tider. Skulle just ta av fra Evenes for Gardemoen. Løsner bremsen å pang, CTD å rett til skrivebordet. Har okså hatt flere, påminnelser om og starte i Normal eller Sikker Modus. Så til tider er det håplaus, men vi står han bi. 👎😩

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...