Kim Kristensen Skrevet 10. mars 2023 Del Skrevet 10. mars 2023 Hva er bedre enn en Fishbed? To Fishbeder selvsagt, da man kan jakte både Phantomer og spaningsfly 😁 En knapp uke med MiG-21 har blitt en åpenbaring, både i undeholdningsverdi og flyglede, den er virkelig en nydelig maskin å bruke i luftdueller. Og når man først er to sammen, blir det mye letter å overleve og komme tilbake til basen. Plutselig er det mange gode fotomuligheter å dokumentere. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. mars 2023 Premium Medlem Del Skrevet 11. mars 2023 Flyr du begge selv, eller er den andre AI eller MP ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 11. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2023 Både MP og AI der, MiG’en jeg fløy med og Phantomen i bildeserien er det folk som styrer, mens de to siste spaningsflyene som ble skutt ned på tilbaketuren er AI. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.