Kim Kristensen Skrevet 7. mars 2023 Del Skrevet 7. mars 2023 (endret) Kanskje ikke, men WT rullet i dag ut en ny patch som forbedrer småting som gjør simulatoren penere å se på, dette inkluderer contrails, røyk, supersonisk sjokkbølge, wingtip vortex osv. Samtidig blir jeg mer og mer glad i Fishbeden, selv om den ikke kan lastes med like mye våpen og annet snacks som den Amerikanske motparten, svarer den godt med å være dødelig effektiv når det kommer til flyegenskaper, så det er kanskje ikke så rart at land som India fortsatt har MiG-21 i aktiv tjeneste i enda noen år til. 😁 Den er virkelig en fryd å herje med i jakt på både mål til vanns, til lands og i lufta med. To små bildeserier gir et kombinert bilde på den fornyede flygegleden. (Og ja, jeg holdt på å dundre inn i fabrikkspipene i den andre delen av seriene). Endret 7. mars 2023 av Kim Kristensen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. mars 2023 Premium Medlem Del Skrevet 8. mars 2023 Grafikken begynner å hevde seg i toppen, men hvordan er det å fly i WT ? Kan man bruke separat throttle, joistick og pedaler, med "snarveier" til andre funksjoner i cockpit ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 8. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2023 Det er naturlig nok ikke DCS nivå i WT, men sim en grunnsimulator synes jeg de har fått til veldig mye, da simulatoren bygger godt på faktisk dokumentasjon, så for egen del får jeg veldig mye ut av WT, både flyfeeling og mestring. Når det kommer til setup og snarveier for dette er det kommet mange gode videoer på youtube om hva som kan kobles til, selv venter jeg spent på PSVR2 støtte. Det eneste som kan være noe å tenke over er at de største kartene i WT er relativt små i forhold til DCS, der de største i WT er på 125X125 km. Samt den økonomiske modellen, der WT krever at man tjener in-game penger og erfaringspoeng for å skaffe nye fly, samt å oppgradere disse. På det siste punktet er MiG-21 maskinen jeg flyr et premiumfly som ble kjøpt for ekte penger, ca. 400kr for å bidra til å korte ned arbeidet litt, da den gir automatiske økonomiske bonuser i simulatoren. Så jeg kan anbefale WT sterkt, men vær ops på at det kan oppleves krevende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 8. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2023 Angående dokumentasjonen i WT, denne er gull verdt å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.