Vetle T. Fosse Skrevet 25. februar 2023 Del Skrevet 25. februar 2023 Hei. Når jeg flyr PMDG 737 eller Fenix A320 så opplever jeg stadig at særlig reverse-thrust keybinden min ikke virker. Jeg har satt en keybind til "decrease throttle" til min TM Throttle som sporadisk aktiverer reversen, men jeg vet aldri når den funker - typisk gjør den ikke det ved landing. Dersom jeg går inn i control settings så gir inputen respons hver gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 1. mars 2023 Del Skrevet 1. mars 2023 Kjenner ikke PMDG'en, men kan du ikke kalibrere Fenix'en til å bruke hele throttle range, uten bruk av revthrust-key? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 1. mars 2023 Premium Medlem Del Skrevet 1. mars 2023 Prøv "Decrease throttle quickly", virker hos meg i P3D v5.2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet 1. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2023 6 timer siden skrev Dag Baardsen: Kjenner ikke PMDG'en, men kan du ikke kalibrere Fenix'en til å bruke hele throttle range, uten bruk av revthrust-key? Takk for svar. Det er mulig, ja, men det er en funksjon som jeg til nå kun har sett hos Fenix. Jeg ønsker i det aller lengste å ha like inputs til like funksjoner, så det er ikke ønskelig pr. nå å ha et slikt oppsett. 3 timer siden skrev Arne Lockert: Prøv "Decrease throttle quickly", virker hos meg i P3D v5.2. Det er denne funksjonen jeg har hatt til nå, men den fungerer kun sporadisk...aner ikke hvorfor. Jeg har også forsøkt "toggle engine reverese thrust" - eller noe sånt og den fungerer sporadisk den óg. Nå har jeg satt "hold engine reverse thrust" - og den har fungert de to turene jeg har hatt, så får vi se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 10. mars 2023 Del Skrevet 10. mars 2023 Jeg legger til key-bindings og akser i FSUIPC. Henger nok igjen fra FSX/P3D-tiden, men det fungerer fjell med PMDG her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet 11. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2023 Det fungerer sikker, ja. Jeg ønsker å holde alt på ett sted, men da vet jeg at det er en mulighet. Nå har jeg forsøkt noen flere turer og "hold engine reverse thrust" fungerer fremdeles godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.