Bendik Jacobsen Skrevet 17. februar 2023 Del Skrevet 17. februar 2023 (endret) Vennligst gi meg noen råd om hvordan jeg kan overvinne frykten min Endret 17. februar 2023 av Bendik Jacobsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 17. februar 2023 Del Skrevet 17. februar 2023 Vet ikke helt om du har oppsøkt riktig forum for å gå et godt svar, men det finnes vel egentlig ingen garantert kur, det finnes flyskrekk-kurs man kan delta på, ellers er vel beroligende medisin eller flyplasspils alternativer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Fidjeland Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Et tips fra den verdenskjente hypnotisøren Paul McKenna: Endret 18. februar 2023 av Gunnar Fidjeland 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.