alfme Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Det er ikke lenger mulig å starte MSFS ved å trykke på ikonet. Når jeg gjør det starter MS Store i stedet. Har siste versjon av simulatoren, og nyeste oppgradering av Windows 10. Noen tips om hvordan man kommer ut av denne knipa. Før var det nok å gå inn i app innstilling og trykke restore. Men nå funker ikke det lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torgeir Pedersen Skrevet 31. januar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 31. januar 2023 Det er en oppdatering i dag, mulig du må oppdatere fra MS store. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 1. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2023 13 timer siden skrev Torgeir Pedersen: Det er en oppdatering i dag, mulig du må oppdatere fra MS store. Det gjorde susen. Men irriterende nok. Fjernet autooppdatering nå. Kansje det hjeper neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Johansen Skrevet 21. februar 2023 Del Skrevet 21. februar 2023 Den 1.2.2023 klokken 19.41 skrev alfme: Det gjorde susen. Men irriterende nok. Fjernet autooppdatering nå. Kansje det hjeper neste gang. Det er nok ikke det smarteste du kan gjøre. MSFS må være oppdatert til enhver tid siste versjon for å fungere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 22. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2023 17 timer siden skrev Christer Johansen: Det er nok ikke det smarteste du kan gjøre. MSFS må være oppdatert til enhver tid siste versjon for å fungere. Ja det er viktig å holde simmen oppdatert hele tiden. Men jeg foretrekker å starte oppdateringen etter at jeg har flyttet eller endret navn på Community folderen først. Siste oppdatering startet automatisk. Noe jeg ikke ville. Fikk satt den på pause, men den lot seg ikke starte igjen uten å gå vi Xbox i MS Store. Der kunne jeg til gjengjeld fjerne krysset for automatisk oppdatering. Men det var et styr å finne hvor jeg kunne gjenoppta oppdateringen. Fant den tilslutt, og kunne fortsette oppdateringen der den slapp. Skulle bare ha vært for uten å måtte gå inn i MS Store for å gjøre det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.