Kim Kristensen Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 (endret) Den siste tiden har jeg sett en del DCS videoer og kjent meg greit misunnelig, da jeg ikke har mulighet til å ta meg råd til å skaffe en maskin som kan kjøre det skikkelig, og samtidig er det en stund til jeg får tak i de mest moderne maskinene i WT. Da kom jeg på at jeg har både et eldre VR headset og Ace Combat 7 liggende, og selv om det er arcade så det holder er det å fly en F-18 i lav høyde fortsatt gøy. Så dat ble det til at man tok seg en snartur og jammen fikk man ikke også ordnet et kjapt klipp fra turen. Det skal sies at opptaket foringes litt i forhold til opplevelsen i headsetet, men det gir fortsatt en god følelse av å dundre gjennom dalfører i et moderne jagerfly. Endret 21. januar 2023 av Kim Kristensen 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 Du trenger ikke noe voldsomme greier for å kjøre DCS. Har du prøvd den på den maskinen du har? I løpet av året kommer vel også vulkan og multicore støtte til DCS og da blir det nok en solid økning i ytelse. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 22. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2023 Arbeids-pc’n min har ikke grafikkort så det er desverre uaktuelt, flyginga jeg gjør ellers går på PS5, og der er det lite DCS desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.