Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. desember 2022 Premium Medlem Del Skrevet 5. desember 2022 Jula kom tidlig i år, første pakken er åpnet, og det før den havnet under juletreet . Absolutt en modell som blir værende i min warbird-hangar ! Flyr veldig bra, og har kanskje den beste lydkvaliteten hittil. Ooou jul med din glede 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 Landet trygt her også 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. desember 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. desember 2022 Ja artige detaljer , skulle likevel ønske en mer tidsriktig pilot, men det kommer sikkert med oppdateringer som er planlagt allerede. Ellers er jeg kjempefornøyd med denne modellen, og særdeles fornøyd med lydkvaliteten av Merlin-motoren. Enda bedre gjengivelse enn i FlyingIron Spitfire . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 Enig i at piloten må kunne byttes i en mer tidsriktig en, men synes ikke lyden var spesielt bra, det er en tydelig gjentagende "swoosh- swoosh" loop, særlig sett/hørt utenfra. Har faktisk byttet den ut allerede, med Turbine Sound Studios P-51D lydpakke (for FSX). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. desember 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. desember 2022 Hmmm? ....det var merkelig, jeg synes lyden er skikkelig grom, og mye bedre enn noe jeg har hørt i FSX ?? Til frustrasjon for hun jeg bor sammen med, skrudde jeg opp lydanlegget til farefullt nivå, og virkelig nøt «musikken» 😆 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 (endret) Lyden er jo ekte og god egentlig, bare irriterende at det høres så tydelig at det er et klipp som repeteres. TSS lyden er også tatt opp fra en ekte Merlin, så det spiller liten rolle at den opprinnelig var for FSX. Får bytte på litt, og se hvilken jeg ender opp med! Ligger en smaksprøve fil her: https://online.simmarket.com/turbinesoundstudios/p51/P51Prev.mp3 Endret 6. desember 2022 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. desember 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. desember 2022 Sitat Lyden er jo ekte og god egentlig, bare irriterende at det høres så tydelig at det er et klipp som repeteres. Ja sånt er irriterende, men jeg har ikke lagt merke til denne "loopen". Kanskje jeg har hærjet for mye til at dette kunne høres ? Men det er nok flere som har lagt merke til denne lyden, for iniBuild har allerede gitt ut første patchen hvor bl.a. lyden er tweaket 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. desember 2022 Del Skrevet 10. desember 2022 (endret) Ny 1.02 oppdatering installert, med redigert lyd, men velger fortsatt å beholde TSS lyden. Endret 10. desember 2022 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.