Gå til innhold

iniBuilds P-40F Warhawk


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ja artige detaljer :) ,  skulle likevel ønske en mer tidsriktig pilot,  men det kommer sikkert med oppdateringer som er planlagt allerede.  Ellers er jeg kjempefornøyd med denne modellen,  og særdeles fornøyd med lydkvaliteten av Merlin-motoren.  Enda bedre gjengivelse enn i FlyingIron Spitfire .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at piloten må kunne byttes i en mer tidsriktig en, men synes ikke lyden var spesielt bra, det er en tydelig gjentagende "swoosh- swoosh" loop, særlig sett/hørt utenfra.

Har faktisk byttet den ut allerede, med Turbine Sound Studios P-51D lydpakke (for FSX).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden er jo ekte og god egentlig, bare irriterende at det høres så tydelig at det er et klipp som repeteres. TSS lyden er også tatt opp fra en ekte Merlin, så det spiller liten rolle at den opprinnelig var for FSX. Får bytte på litt, og se hvilken jeg ender opp med! Ligger en smaksprøve fil her:

https://online.simmarket.com/turbinesoundstudios/p51/P51Prev.mp3

Endret av MagTvei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Lyden er jo ekte og god egentlig, bare irriterende at det høres så tydelig at det er et klipp som repeteres.

Ja sånt er irriterende,  men jeg har ikke lagt merke til denne "loopen".  Kanskje jeg har hærjet for mye til at dette kunne høres ?  Men det er nok flere som har lagt merke til denne lyden,  for iniBuild har allerede gitt ut første patchen hvor bl.a. lyden er tweaket ;) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...