Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 26. november 2022 Vanskelig, og en del merkelige "bevegelser" underveis, men etter finjusteringer og ultraforsiktig håndtering av throttle og VTOL, lykkes det å få satt ned maskinen. . 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 26. november 2022 Del Skrevet 26. november 2022 Endelig ombord i jagerfly igjen 😁 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. november 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 27. november 2022 He he tja, flyr mye jagerfly til hverdags ( mest Starfighter`n og M-346 Master ), men liker å teste nye godbiter fra forskjellige tidsepoker. Få av disse har fått plass i hangaren over tid, så det er ikke noe stort behov for å bygge ny hangar med det første . Heldigvis er jeg såpass fornøyd med de beste modellene, at jeg har mer en nok underholdning de stundene jeg bruker på FS . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.