Per Aage Skrevet 1. november 2022 Del Skrevet 1. november 2022 Når jeg har landet og skal taxe til parking, oppfører flyet seg merkelig. Jeg må ha masse gasspådrag for i det hele tatt å få det til å bevege seg. I tillegg lar det seg ikke styre. Alt fungerer helt fint før take off og i luften, men ikke etter landing. Dette gjelder uavhengig av flytype og det begynte for noen dager siden. Er det noen som har en ide om hva dette kan skyldes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 1. november 2022 Del Skrevet 1. november 2022 Hvilke fly gjelder dette? Min første tanke er at autobrake slår på bremser når du lander og at de ikke slipper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Aage Skrevet 1. november 2022 Forfatter Del Skrevet 1. november 2022 Det er bare 737-800 og Skyhawk 172 jeg har fløyet i det siste og det gjelder begge to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Thorsen Skrevet 1. november 2022 Del Skrevet 1. november 2022 (endret) Se om autorudder er satt på i Assistance Options. Skru av. Du kan sette Piloting til Hard. Endret 1. november 2022 av Rolf Thorsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Aage Skrevet 17. november 2022 Forfatter Del Skrevet 17. november 2022 Det har kommet diverse oppdateringer som muligens er grunnen til at problemet forsvant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.