roarkr51 Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Jeg selger min B737 cockpit i deler pga flytting. Delene som selges er all fra Opencockpits OVH FMC/CDU EFIS/MCP 3 stk MIP paneler + skjermer som er demontert Pedestal med disse aktive modulene 2 COMs, 2 NAVs, Cargo, ADF. ATV, Audio + inaktive paneler for resten av Pedestal enheten MIP panelene må settes sammen. B737 Yoke og Motor throttle er allerede solgt. Delene fungerer fint som B737 home cockpit både i P3D og MSFS med tilhørende Oi4FS software Selges helst samlet. Ved kjøp av alt vil det gis en god pris. Mer info gis ved seriøs interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R. Nilsen Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Hei, Har du mulighet for å legge ut noen flere bilder? Jeg kan være interessert, hva tenker du til pris og hvor holder du til i landet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roarkr51 Skrevet 14. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2022 Ca. priser Opencockpits moduler OVH 50.000 NOK EFIS + MCP 7000 NOK FMC/CDU 6000 NOK PEDESTAL 25000 NOK MIP paneler, skjermer + IOCARDS 15000 NOK + diverse paneler og deler, brytere, etc. Total nypris ca. 105.000 NOK Cockpiten er i dag demontert og må bygges opp igjen. Rammene for OVH og MIP inngår ikke og må bygges av evt. kjøper. Selges samlet for 35 000 NOK. Eller som deler men da til 45% av nypris Lokasjon er Asker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pamartin78 Skrevet 20. desember 2022 Del Skrevet 20. desember 2022 Hei. Fortsatt til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Inge Eide Skrevet 23. januar 2023 Del Skrevet 23. januar 2023 Heisann🙂 Er du fortsatt selger, eller er alt solgt? Bildene som du har lagt ut her. Er det bilder av cockpiten din når den var oppmontert? MVH Bernt Inge Eide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.