Blob Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 Det ser ut at vi kommer til å ha to Oslo Gardemoen flyplasser fra gode utviklere. Aerosoft Airport: Oslo-Gardermoen (ENGM) (preview) - Product Previews - AEROSOFT COMMUNITY SERVICES 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Jan Gunnar Nystrøm Skrevet 21. september 2022 Premium Medlem Del Skrevet 21. september 2022 Det har vært kjent ganske lenge dette 🙂 Det her blir veldig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blob Skrevet 21. september 2022 Forfatter Del Skrevet 21. september 2022 Jeg må sikkert ha sovet under en stein. Jeg var bare kjent med innsatsen fra Finn Hanssen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 Totalt nytt for meg også! Spennende, ser ut som vi har to gode produkter i vente. Dog, Jo Erlend skuffer aldri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. september 2022 Premium Medlem Del Skrevet 21. september 2022 Det gjør ikke Finn heller 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 (endret) Da blir det å finne ut hvilken av dem som vil flyte best på min gamle PC. All innvendig modellering er bare negativt for min del, hvis det går ut over performance 😉 Endret 21. september 2022 av MagTvei 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 Se jo unektelig bra ut denne også. Freeware flyplassen dekker mine behov i utgangspunktet så vi får se om man ramler innom en av dem. Ny terminalsimulator om ikke annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 Freewaren på flightsim.to er helt ok, men har en del modellfeil og er dårlig optimalisert - i alle fall for mitt litt eldre system, så det blir bra med to gode payware-alternativer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 22. september 2022 Del Skrevet 22. september 2022 Utrolige utviklere! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.