Kim Kristensen Skrevet 17. september 2022 Del Skrevet 17. september 2022 Replay funksjonen i WT lever sitt eget liv igjen, dermed er det vanskelig å få tatt de bildene jeg vil dele, men det går jo likevel på et vis. Har gjennfunnet gleden med å fly Phantomen, og etterhvert lært meg begrensningene i 60 tallets missiler og radarsystemer, så litt action blir det, mens det til stadighet kommer nye fly til simen som feirer 10 år til vinteren🥳 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. september 2022 Premium Medlem Del Skrevet 18. september 2022 Ikke så lett å "hanskes" med "storoksen" , men det ser det ut som du fikser bra ☺️ Mye æksjen i simmen din 🤩 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 18. september 2022 Forfatter Del Skrevet 18. september 2022 Om jeg hanskes så godt vet jeg ikke da jeg til stadighet blir skutt ned, men klarer gjerne å skyte ned et eller to fly først, så har kanskje blitt bedre på å planlegge egen flight. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.