Sauron Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Hei, Er en stund siden jeg kompilerte et scenery og siden den gang har SDKén hatt en oppdatering eller to... Fikk følgende feilmelding i dag og lurer på om noen har vært borti lignende problem? Får meldingen for en ny modell jeg skulle teste ut...alle andre fungerer som før. Klarer ikke å se hva som skulle være så spes med denne modellen kontra de andre...annet enn at den er lagt til nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Antakelig noe tilsynelatende enkelt som en manglende skråstrek et sted i xml filen. Jeg kan ta en titt på den hvis du vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 2. september 2022 Forfatter Del Skrevet 2. september 2022 6 minutter siden skrev Kjetil Garpestad: Antakelig noe tilsynelatende enkelt som en manglende skråstrek et sted i xml filen. Jeg kan ta en titt på den hvis du vil. Ok, ja gjerne. Hvilke(n) fil(er) trenger du? Selv har jeg ikke editert noe manuelt. Bare eksportert modellen fra Blender på samme vis som jeg alltid gjør… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Da er det også mulig at det rett og slett er et problem med eksporten av modellen. Kan du prøve å lage en standard cube i samme fil og eksportere kun den og se om den vil bygge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 3. september 2022 Del Skrevet 3. september 2022 For andre som finner denne tråden i fremtiden: Årsaken var et ukjent problem i et enkelt objekt i blenderfila. Funnet ved å eksportere litt av fila om gangen til riktig objekt ble funnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 3. september 2022 Forfatter Del Skrevet 3. september 2022 Ja det derre ville tatt meg evigheter å finne ut av… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.