Rolf Thorsen Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 De fleste marinaerf og lystområder hvor det ligger båter har kun de flate 2d bildene. Finnes det noen måte å få 3d båter på disse områdene ? Jeg har prøvd å justere forskjellig parametere i MSFS uten at det hjalp. Har installert GAIST, men der er det kun båter i trafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 51 minutter siden skrev Rolf Thorsen: De fleste marinaerf og lystområder hvor det ligger båter har kun de flate 2d bildene. Finnes det noen måte å få 3d båter på disse områdene ? Jeg har prøvd å justere forskjellig parametere i MSFS uten at det hjalp. Har installert GAIST, men der er det kun båter i trafikk. Du kan jo laste ned noen assets fra flightsim.to og lage et addon selv 🙂 Det går ikke an å "heve" 2D bildene og få dette til å bli 3D båter dessverre. Ligger ikke i autogen i simulatoren at det skal plasseres verken båter eller brygger på de rette plassene. Mulig det dukker opp i fremtiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Thorsen Skrevet 2. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2022 1 minutt siden skrev Frank Kristiansen: Du kan jo laste ned noen assets fra flightsim.to og lage et addon selv 🙂 Det går ikke an å "heve" 2D bildene og få dette til å bli 3D båter dessverre. Ligger ikke i autogen i simulatoren at det skal plasseres verken båter eller brygger på de rette plassene. Mulig det dukker opp i fremtiden. Tror jeg står over å lage et addon selv. Det ville nok være bortkastet tid er jeg redd 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 4 timer siden skrev Rolf Thorsen: Tror jeg står over å lage et addon selv. Det ville nok være bortkastet tid er jeg redd 🙂 Neida, det er bare å sette i gang 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.