Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 13. mai 2022 Full Member Del Skrevet 13. mai 2022 Jeg fikk en mail fra CP flight idag. De sier at MCP og EFIS er klar til å brukes sammen med flyet, men CDU(FMC) er ikke oppdatert, og det er en omfattende og tidkrevende jobb å få den tilpasset. Det er leit for de av oss som har satt opp CDU mot PMDG, men det er bare å smøre seg med tolmodighet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 13. mai 2022 Del Skrevet 13. mai 2022 Hvordan? Var på nettsidene deres i ettermiddag unen å finne drivere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 14. mai 2022 Forfatter Full Member Del Skrevet 14. mai 2022 Jeg kan heller ikke finne driver spesielt for PMDG i Fs 2020, men det ligger en FS2020 driver på hjemmesida. Det må være den de mener. Jeg har ikke forsøkt den, så lenge jeg ikke har kjøpt den nye 737. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Aha. Har oversett den jeg d kanskje. Skal teste ila helgen og rapportere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.