Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 7. april 2022 Premium Medlem Del Skrevet 7. april 2022 Hei Har problemet at når jeg flyr på AP, så gir den mere og mere sideror til venstre inntil max utslag. Når jeg disengager AP så nullstilles roret umiddelbart. Dette er i null vind og ingen siderorstrim. Testet på TBM og C172 Forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 7. april 2022 Del Skrevet 7. april 2022 Klarer ikke å gjenskape det hos meg, du kan jo sjekke om det hjelper å sette en liten dødsone på sideroret/pedalene dine, så du er sikker på at det ikke ligger med noe input i midtstilling? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 8. april 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. april 2022 20 timer siden skrev MagTvei: Klarer ikke å gjenskape det hos meg, du kan jo sjekke om det hjelper å sette en liten dødsone på sideroret/pedalene dine, så du er sikker på at det ikke ligger med noe input i midtstilling? Finner ikke noe sted å sette deadzones på pedalene under controllers (TM Madcatz) Noe jeg går glipp av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 8. april 2022 Premium Medlem Del Skrevet 8. april 2022 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 8. april 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. april 2022 Ahh, testing. Tnx 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 8. april 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. april 2022 Fungerte ikke, satte DZ til 20%, samme resultat, gradvis mere og mere venstre ror inntil jeg disengager AP hvor de umiddelbart nullstiller seg. Rareste jeg har sett..... Har sjekka oppsettet, allt ser helt normalt ut og pedalene har alltid fungert fint... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 8. april 2022 Del Skrevet 8. april 2022 Har du en Xbox kontroller tilkoblet? Hadde et liknende fenomen på en av aksene på min. Løst ved å slette Xbox kontroller akse bindingen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 8. april 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. april 2022 Nei, men takk for svar. Har Logitech ratt og throttle kvadrant samt Saitek pedaler, that's it... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 8. april 2022 Premium Medlem Del Skrevet 8. april 2022 prøv med Spad Next https://www.spadnext.com/download/download-spad-next.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.