Sauron Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Hei, Noen andre her som har problemer med å få følgene flyplasser installert: Namsos Brønnøysund Rørvik Alle er lastet ned fra flightsinm.to men jeg får dem ikke frem når simulatoren er startet. Bruker forresten MSFS AddonLinker til å administrere flyplasser etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 18. mars 2022 Sjekk at de er aktive i addonlinker <Grønne> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 18. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2022 18 minutter siden skrev Robert Hulthin: Sjekk at de er aktive i addonlinker <Grønne> Ja de er grønne der. Alle andre flyplasser vises men ikke disse tre.... Ser nå at mappestørrelsen er veldig liten. For eksempel er Brønnøysund bare på 3kB!! Kan umulig være rett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 18. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2022 (endret) Hmmm...ja da er jo ikke filene så store. Vet ikke da hva som er problemet. I community-folderen lages det en link direkte til mappen tilhørende flyplassen. Går man inn i den er det en layout-fil og en manifest-fil (begge JSON). Videre en scenerymappe med de to bgl-filene du har sendt screenshot av. Hos meg er ENBNsc.bgl på 2282 byte og ENBNSH.BGL på 2015 byte.... Endret 18. mars 2022 av Sauron Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 18. mars 2022 https://flightsim.to/file/550/enbn-bronnoysund-lufthavn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 18. mars 2022 Her er hva som kommer fra linken min i community folderen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 18. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2022 (endret) 7 minutter siden skrev Robert Hulthin: Her er hva som kommer fra linken min i community folderen Har de samme filene unntatt den _FSPLink.json. Kanskje jeg skal prøve å legge enbn-mappen direkte i communityfolderen. Per nå er det som sakt bare en link-mappe som når man går inn i gjør at jeg kommer til de json-filene og scenerymappen som screenshot-et ditt viser. Endret 18. mars 2022 av Sauron Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 18. mars 2022 Prøv å legg den inn en gang til link litt over her Hadde ikke filen herfra (fs.to) så gjorde det selv 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 18. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2022 Lastet ned fra linken men kunne ikke se noen endring på filstørrelser eller noe slikt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.