Gå til innhold

Problemer med flyplasser...


Sauron

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen andre her som har problemer med å få følgene flyplasser installert:

  • Namsos
  • Brønnøysund 
  • Rørvik

Alle er lastet ned fra flightsinm.to men jeg får dem ikke frem når simulatoren er startet. Bruker forresten MSFS AddonLinker til å administrere flyplasser etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden skrev Robert Hulthin:

Sjekk at de er aktive i addonlinker  <Grønne>

 

Ja de er grønne der. Alle andre flyplasser vises men ikke disse tre.... Ser nå at mappestørrelsen er veldig liten. For eksempel er Brønnøysund bare på 3kB!! Kan umulig være rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...ja da er jo ikke filene så store. Vet ikke da hva som er problemet. I community-folderen lages det en link direkte til mappen tilhørende flyplassen. Går man inn i den er det en layout-fil og en manifest-fil (begge JSON). Videre en scenerymappe med de to bgl-filene du har sendt screenshot av. Hos meg er ENBNsc.bgl på 2282 byte og ENBNSH.BGL på 2015 byte....

Endret av Sauron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden skrev Robert Hulthin:

Her er hva som kommer fra linken min i community folderen

-2022-mar-18-002.jpg.91bec58ef62b3cfe6a3a6b7cf93dd3a8.jpg

Har de samme filene unntatt den _FSPLink.json. Kanskje jeg skal prøve å legge enbn-mappen direkte i communityfolderen. Per nå er det som sakt bare en link-mappe som når man går inn i gjør at jeg kommer til de json-filene og scenerymappen som screenshot-et ditt viser.

Endret av Sauron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...