TrondW Skrevet 13. mars 2022 Skrevet 13. mars 2022 I Marketplace er "Kjøp & Last ned" deaktivert. (greyed out) Dette skjedde for 14 dager siden mens jeg skulle betale for A320 Neo Liveries Pack. Pengene ble trukket av Microsoft uten at jeg kunne laste ned, men er bltt tilbakebetalt. Før dette skjedde benyttet jeg Marketplace til å laste ned alle oppdateringer (SU og WU) Jeg har sett på utenlandske hjelpesider og der står det at det er bare Microsoft Zen desk som kan slette filen som låser handelen. Jeg har snakket med 2-3 personer på support i Norge uten at de kunne hjelpe.. Jeg har slettet Microsoft Store og lagt den inn igjen. Jeg har nullstilt den og prøvd flere operasjoner, men til ingen nytte. Jeg har siste versjon av MTFS 1.23.12.0, ny laptop som gir god flyt i spillet. Er det andre som har erfart det samme og har en løsning ? Jeg må vel ha Markedsplassen operativ når neste oppdatering kommer. Siter
alfme Skrevet 16. mars 2022 Skrevet 16. mars 2022 Den 13.3.2022 klokken 20.16 skrev TrondW: I Marketplace er "Kjøp & Last ned" deaktivert. (greyed out) Dette skjedde for 14 dager siden mens jeg skulle betale for A320 Neo Liveries Pack. Pengene ble trukket av Microsoft uten at jeg kunne laste ned, men er bltt tilbakebetalt. Før dette skjedde benyttet jeg Marketplace til å laste ned alle oppdateringer (SU og WU) Jeg har sett på utenlandske hjelpesider og der står det at det er bare Microsoft Zen desk som kan slette filen som låser handelen. Jeg har snakket med 2-3 personer på support i Norge uten at de kunne hjelpe.. Jeg har slettet Microsoft Store og lagt den inn igjen. Jeg har nullstilt den og prøvd flere operasjoner, men til ingen nytte. Jeg har siste versjon av MTFS 1.23.12.0, ny laptop som gir god flyt i spillet. Er det andre som har erfart det samme og har en løsning ? Jeg må vel ha Markedsplassen operativ når neste oppdatering kommer. Har kun erfart at Microsoft her ikke har det minste peiling på spill. Aller minst FS. Siter
TrondW Skrevet 16. mars 2022 Forfatter Skrevet 16. mars 2022 Jeg slet i ca.2 uker med "Greyed out buttons" med support i Norge. Telefoner og mailer hjalp ikke. Men med MSFS Support https://flightsimulator.zendesk.com/hc/en-us/requests/new løste det seg på ca. ett døgn Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.