alfme Skrevet 15. februar 2022 Del Skrevet 15. februar 2022 Min versjon av Windows market versjon av MSFS 2020 krasjer til desktopp like før den er ferdig å åpne valgte flyplass. Inntil igår fungerte alt som det skulle. Spiller ingen rolle om flyplassen ligger på Community, eller som default flyplass. Alt annet i simmen fungerer som det skal skal. Kan fly alle aktiviteter uten problem. Har prøvd å slette alt på community fra de siste dager, og til slutt alt innhold i folderen. Det hjelper ikke i det hele tatt. Har noen oppleved tilsvarende, eller har forslag til hva som kan gjøres? Kan alltids gå tilbake til X-plain 12 som kjører uten problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 15. februar 2022 Del Skrevet 15. februar 2022 Du bruker ikke tilfeldigvis DX12? Slå den isåfall av og bruk DX11. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 15. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2022 Takk for forslaget. Skal sjekke om jeg kan ha funnet på å bruke DX11. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 15. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) 28 minutter siden skrev alfme: Takk for forslaget. Skal sjekke om jeg kan ha funnet på å bruke DX12 Jeg hadde tabbet meg ut og latt grafikken stå på DX12, i stedet for default DC11. Endret 15. februar 2022 av alfme 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.