Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 14. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 14. januar 2022 Er det noe feil, eller er det andre som ikke får opp Content Manager.??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Fungerer fint hos meg, men jeg har vært borti noe tilsvarende for et par uker siden da jeg passerte 12-1300 installerte addons. 1. Prøv å slette Content.xml og gi Community-mappa et annet navn (OldCommunity eller noe sånt). 2. Ta deretter en omstart av simmen og la den generere en ny Content.xml. 3. Avslutt simmen og gi Community-mappa riktig navn igjen. 4. Start simmen og se om ting fungerer normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 14. januar 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. januar 2022 1 minutt siden skrev Frank Kristiansen: Fungerer fint hos meg, men jeg har vært borti noe tilsvarende for et par uker siden da jeg passerte 12-1300 installerte addons. 1. Prøv å slette Content.xml og gi Community-mappa et annet navn (OldCommunity eller noe sånt). 2. Ta deretter en omstart av simmen og la den generere en ny Content.xml. 3. Avslutt simmen og gi Community-mappa riktig navn igjen. 4. Start simmen og se om ting fungerer normalt. I TRY. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 14. januar 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. januar 2022 29 minutter siden skrev Steinar Bakke.: I TRY. TAKKAR TAKKAR DET GJORDE SUSEN. NÅ FUNKER DEN IGJEN. 👍✈️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 12 minutter siden skrev Steinar Bakke.: TAKKAR TAKKAR DET GJOR SUSEN. NÅ FUNKER DEN IGJEN. 👍✈️ Bra 🙂 Løser ofte en del problemer å slette Content.xml. Noen tipser også om å slette .dat filene i SceneryIndexes, men det har jeg ikke prøvd selv ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.