Nevian Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Jeg opplever at pan-hastigheten i cockpiten (flyttingen av kameraet med piltastene) er fryktelig rask. Altfor rask til å finjustere kamera-plasseringen for egne custom-posisjoner. Ser det er kjent også på engelske forum, men jeg har ikke snublet over noen løsning med mindre den har gått meg forbi. Hastigheten kan endres med innstillingen "Freelook speed", men dessverre endres da også hastigheten man ser seg rundt med. Dumt de ikke kan endres uavhengig av hverandre - så vidt jeg vet i hvert fall. Noen som kjenner til en løsning på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Prøvd med dronekameraet - og flytte det "innendørs"? Der kan du bestemme hastighet selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Om du skrur ned pan hastighet og lagrer custom posisjonene du ønsker og så kan du skru opp farten igjen etterpå? Det eg bruker å gjøre. har et fast oppsett eg bruker på custom posisjoner i msfs og xp, veldig greit å ha. Camera momentum er og grei å justere ned om du har den høgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.