Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 12. januar 2022 I skarp kontrast til det været som dominerer området i dag, valgte jeg å nyte en sommerlig solskinnsdag i den nostalgiske DCDesign PT-17 Stearman. Herlig flymaskin, herlig flyplass 🤩 10 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Vakkert!👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 (endret) Herlig bildeserie fra en flott flyplass, Ernst👍 Endret 13. januar 2022 av Rune Gustafson 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Har du tyvlånt Stearmanen min?! 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. januar 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 13. januar 2022 He he he, beklager, den stod åpen, og med nøklene i . Når var det at du hadde gleden av å ratte en sånn real ?? 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Det var i 1986. Firmaet jeg jobbet i besluttet å sende meg på kurs i Anaheim CA. i 3 uker, som jeg fikk forlenget med en uke ferie med betalt hotell og leiebil. Jeg brukte selvfølgelig all ledig tid på flyplasser i området, deriblant Chino. Der traff jeg en fyr ved navn Hartley Foldstad. Norskettet flyver som brukte ukedagene på å fly tur retur Hawai- LA og all fritid på Stearman. Han hadde 3 stk, som han hadde restaurert selv. 2 med 220 hk Lycoming, og en med 450 hk P&W. Han drev også med skoling og utleie. Så jeg brukte vær ledig krone jeg hadde på å fly hos han, og fikk utsjekk på halejul, Stearman N2S, og acro. Må gå nå, men kan godt fortelle mer en annen gang, hvis noen har lyst til å lese. 7 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 39 minutter siden skrev OddElviz: hvis noen har lyst til å lese Så absolutt. Hvordan kan du tro noe annet? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jean Andrè Skrevet 22. februar 2022 Del Skrevet 22. februar 2022 Fantastiske og realistiske bilder. Bruker å se en del flightsim bilder, men dette er utrolig `bakoversveis, dra meg i fuglekasse` bilder. Virkelig imponerende, og et flott fly. Tenker jeg brummer godt i virkeligheten...🛩️ Når jeg ser på denne flytypen minner det meg om litt ZZ Top fyr på en gammel motorsykkel fra 50-tallet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.