Knut Semshaug Skrevet 26. november 2021 Del Skrevet 26. november 2021 Hei. Noen kloke hoder her inne som kan forklare hvordan en legger til fly og Helikopter (lastet ned fra Flightsim.to ) i msfl 2020. Gjerne full sti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 27. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 27. november 2021 Du legger de til i simmens communiti mappe der en legger til det meste Jeg har ikke simmen på orginal plassering men på annen disk D:\FS2020\Community Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Semshaug Skrevet 28. november 2021 Forfatter Del Skrevet 28. november 2021 Hei. takker for svar. Har prøvd dette, men flyet vises ikke, og kan da heller ikke velges. Stien jeg bruker er : C:\Users\Bruker\AppData\Local\Packages\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe\LocalCache\Packages\Community Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 10 timer siden skrev Knut Semshaug: Hei. takker for svar. Har prøvd dette, men flyet vises ikke, og kan da heller ikke velges. Stien jeg bruker er : C:\Users\Bruker\AppData\Local\Packages\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe\LocalCache\Packages\Community Søk først på maskinen din og se om du ikke har flere Community-mapper. Sjekk deretter hva som står nederst i filen UserCfg.opt. Den sier hvilken Community-mappe simulatoren bruker. I denne mappa putter du den utpakkede mappa fra filen du har lastet ned fra flightsim.to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.