Ola Haldor Voll Skrevet 18. november 2021 Skrevet 18. november 2021 (endret) Er det mulig å lage bakketekstur fra NiB til MSFS, sånn som med X-Plane? Det er mange steder det er så laber kvalitet at jeg fatter ikke hva det er jeg ser på. Om det er snø eller skyer, om det er dårlig fargegjengivelse eller berg.. Det dreper magien med VFR rett og slett. Jeg har lasta ned masse NiB til X-Plane, så filene ligger forsåvidt klare. Og om det så krever at jeg laster ned på nytt fordi prosessen krever det, gjør jeg gjerne det. Hadde vært moro å prøve i noen områder om ikke annet. Endret 18. november 2021 av Ola Haldor Voll Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 18. november 2021 Skrevet 18. november 2021 Akkurat nå skrev Ola Haldor Voll: Er det mulig å lage bakketekstur fra NiB til MSFS, sånn som med X-Plane? Det er mange steder det er så laber kvalitet at jeg fatter ikke hva det er jeg ser på. Om det er snø eller skyer, om det er dårlig fargegjengivelse eller berg.. Det dreper magien med VFR rett og slett. Med mindre jeg tar HELT feil nå så skal det være mulig ved hjelp av noen tjyvtriks, men mangler vistnok ordentlig støtte for det i SDK. Det er dem som allikevel har fått det til. Men ikke spør meg hvordan Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.