Gå til innhold

NiB som bakketekstur i hele Norge?


Ola Haldor Voll

Anbefalte innlegg

Er det mulig å lage bakketekstur fra NiB til MSFS, sånn som med X-Plane? Det er mange steder det er så laber kvalitet at jeg fatter ikke hva det er jeg ser på. Om det er snø eller skyer, om det er dårlig fargegjengivelse eller berg.. Det dreper magien med VFR rett og slett.

 

Jeg har lasta ned masse NiB til X-Plane, så filene ligger forsåvidt klare. Og om det så krever at jeg laster ned på nytt fordi prosessen krever det, gjør jeg gjerne det. Hadde vært moro å prøve i noen områder om ikke annet.

Endret av Ola Haldor Voll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Ola Haldor Voll:

Er det mulig å lage bakketekstur fra NiB til MSFS, sånn som med X-Plane? Det er mange steder det er så laber kvalitet at jeg fatter ikke hva det er jeg ser på. Om det er snø eller skyer, om det er dårlig fargegjengivelse eller berg.. Det dreper magien med VFR rett og slett.

Med mindre jeg tar HELT feil nå så skal det være mulig ved hjelp av noen tjyvtriks, men mangler vistnok ordentlig støtte for det i SDK. Det er dem som allikevel har fått det til. Men ikke spør meg hvordan :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...