Gå til innhold

Skrapjern


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Æ var nok for tidlig ute med å juble for Flying Iron P-38,  muligens noe lammet i begeistringens øyeblikk.  Okei,  den flyr ikke så aller verst,  men etter å ha vært bortskjemt i årevis med MILVIZ P-38 i P3D, blir denne langt mer upresis i bevegelsene.  Og spesielt under take off og landing i sidevind,  vingler denne P-38 helt uten friksjon og uten kraft i sideror.   Og etter noen lengre turer falt også inntrykket av god lydkvalitet,  til rettåslett dårlig lydkvalitet,  med tydelig loop og nesten ikke hørbar forskjell under opp og nedthrottling.  Dette rimer dårlig med erfaringen fra Flying Iron Spitfire,  som er noe av det bedre man kan ratte i MSFS.  Håper de kommer med oppgradering snarest,  i mellomtiden lar jeg modellen bli liggende i gresset, til jeg igjen lar meg overbevise om en ny og bedre opplevelse.  Takk å pris for at vi har DCS  🤔    

dumpet.jpg

  • Like 5
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd den ikke levde opp til forventningene. Ble veldig interessert når jeg så denne komme, og mens jeg ventet på den, begynte jeg å fly den i IL2. Ser ikke like bra ut, men den fungerer i det minste.

Har samme problemet på bakken med Justflight Piper arrow som du har i P-38, så jeg tror det er et problem med FS.
Uansett, jeg tror jeg venter med å bruke pengene mine her, og heller bruker tida på IL2 hvis jeg vil fly Lightning

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Har samme problemet på bakken med Justflight Piper arrow som du har i P-38, så jeg tror det er et problem med FS.
Uansett, jeg tror jeg venter med å bruke pengene mine her, og heller bruker tida på IL2 hvis jeg vil fly Lightning

Ja dessverre,  vinglingen på bakken ser ut til å vedvare i MSFS,  i tillegg til at mange flymodeller har en tendens til å dingle meningsløst også etter take off.  Unntaket er ATSimulation  Focke Wulf / Piaggio ,  som ser ut til å ha "fixet" flight mdl, uavhengig av simmen.

 

Sitat

En kan håpe at en av utviklerne forbarmer seg over oss og hoster opp en P-38 til DCS

Ja det er jo å håpe på 😊,  i mellomtiden har jeg mer enn nok med å beherske Mosquito`en.  Her får man virkelig sett forskjellen på hva som kan simuleres på warbirds i forhold til MSFS 😎 .

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...