Kurt Jensen Skrevet 30. september 2021 Skrevet 30. september 2021 Jeg har MSK Mushshak T-17, med Pakistansk Panel, jeg bruger flyet i ESK701 hvor vi bruger de samme fly som det Danske Flyvevåben, er der nogen mulighed for man evt. kan ændre på panelet så det ligner et rigtigt Dansk T-17 panel (uden ar krænke) ophavsretten. Siter
Mads Skrevet 5. oktober 2021 Skrevet 5. oktober 2021 (endret) Er dette modellen du har? https://secure.simmarket.com/msk-saab-mfi-17_pac-mushshak-(the-proficient)-fsx.phtml Isåfall blir spørsmålet, er det fargene i cockpit som ønskes å endres, eller vil du endre på instrumentering? Å endre instrumentering er ikke alltid lett, men noen ganger er det muligheter for å skifte ut gauges i de forskjellie cockpitene. Har du et eksempelbilde fra det du benytter i simulatoren og hvordan du har lyst til at det skal se ut? Endret 5. oktober 2021 av Mads La til litt ekstra Siter
Kurt Jensen Skrevet 6. oktober 2021 Forfatter Skrevet 6. oktober 2021 Hej Mads. Tak for dit svar, ja det er det fly MSK SAAB MFI T-17, jeg godt kunne tænke mig at få ændre gauges og radio panel, så det kommer til ligne det jeg brugte i FSX T-17 panel, jeg er lige kommet hjem fra ferie, så jeg sender foto af panelet i morgen Mvh. Kurt Siter
Kurt Jensen Skrevet 6. oktober 2021 Forfatter Skrevet 6. oktober 2021 Hej Mads. Jeg har vedlagt 2 filer af henholdsvis mit gamle T-17 panel og MFI T-17 panel, jeg kunne godt tænke mig hvis det var muligt at få de gauges samt radio panelet over i MFI T-17 panelet. Mvh. Kurt Siter
Kurt Jensen Skrevet 6. oktober 2021 Forfatter Skrevet 6. oktober 2021 Hej Mads De fleste gauges på det gamle T-17 panel er fra Cessna 172 fly. Mvh. Kurt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.