Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har MSK Mushshak T-17, med Pakistansk Panel, jeg bruger flyet i ESK701 hvor vi bruger de samme fly som det Danske Flyvevåben, er der nogen mulighed for man evt. kan ændre på panelet så det ligner et rigtigt Dansk T-17 panel  (uden ar krænke) ophavsretten.

Skrevet (endret)

Er dette modellen du har? https://secure.simmarket.com/msk-saab-mfi-17_pac-mushshak-(the-proficient)-fsx.phtml

Isåfall blir spørsmålet, er det fargene i cockpit som ønskes å endres, eller vil du endre på instrumentering?

Å endre instrumentering er ikke alltid lett, men noen ganger er det muligheter for å skifte ut gauges i de forskjellie cockpitene. Har du et eksempelbilde fra det du benytter i simulatoren og hvordan du har lyst til at det skal se ut?

Endret av Mads
La til litt ekstra
Skrevet

Hej Mads.

Tak for dit svar, ja det er det fly  MSK SAAB MFI T-17, jeg godt kunne tænke mig at få ændre gauges og radio panel, så det kommer til ligne det jeg brugte i FSX T-17 panel, jeg er lige kommet hjem fra ferie, så jeg sender foto af panelet i morgen

Mvh.

Kurt

Skrevet

Hej Mads.

Jeg har vedlagt 2 filer af henholdsvis mit gamle T-17 panel og MFI T-17 panel, jeg kunne godt tænke mig hvis det var muligt at få  de gauges samt radio panelet over i MFI T-17 panelet.

Mvh.

Kurt

Gammel T-17 Panel.jpg

MFI T-17 Panel.jpg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...