Frank Kristiansen Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 Kip On The Ground har noen ganske gode og forståelige tutorials for dem som vil lære litt mer om ILS og RNAV/VNAV. Selv jeg klarte å få til en mer enn brukbar RNAV fra ENZV til ENBR ved å følge denne som tar for seg siste versjon av G1000 NXi som ligger gratis tilgjengelig både på MSFS Marketplace eller direkte hos Working Title. Edit: Eneste jeg oppdaget som var litt "feil" var at ATC gir beskjed om descent litt for tidlig i forhold til det jeg hadde planlagt for flighten. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 31 minutter siden skrev Frank Kristiansen: Edit: Eneste jeg oppdaget som var litt "feil" var at ATC gir beskjed om descent litt for tidlig i forhold til det jeg hadde planlagt for flighten. I virkeligheten så får du som regel "when able descend FL XXX". De gangene ATC glemmer deg av så må du gjerne påminne dem ved å be om descent. Ellers en flott kanal med lærerike videoer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 3. august 2021 Forfatter Del Skrevet 3. august 2021 8 timer siden skrev Jan Reidar Storelvmo: I virkeligheten så får du som regel "when able descend FL XXX". De gangene ATC glemmer deg av så må du gjerne påminne dem ved å be om descent. Ellers en flott kanal med lærerike videoer Inntil de får tunet dette riktig, så får jeg bare overse at ATC maser 4-5 ganger før autopilot starter descent 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.