MagTvei Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 (endret) Nå oppdatert med Garmin 430, røykeffekter etc. https://flyingironsimulations.com/collections/microsoft-flight-simulator/products/spitfire-l-f-mk-ixc-for-microsoft-flight-simulator#changelog Endret 30. juli 2021 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 31. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 31. juli 2021 Slettet den gamle og oppdaterte, men ser ingen forskjell 🧐 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 31. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2021 1 time siden skrev Hans Erik Bye: Slettet den gamle og oppdaterte, men ser ingen forskjell 🧐 Fant ikke røykeffekter her heller, men GNS430 når man klikker på gunsight og har ny flight model. Elevator trim må vel litt for mye opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 31. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 31. juli 2021 1 time siden skrev MagTvei: Fant ikke røykeffekter her heller, men GNS430 når man klikker på gunsight og har ny flight model. Elevator trim må vel litt for mye opp? Takk for tips! Jeg trodde gps’n var synlig i cockpit uten at man måtte hente den frem😉 Da vet jeg i alle fall at jeg har fått inn updaten ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 19. august 2021 Forfatter Del Skrevet 19. august 2021 Ny oppdatering: https://flyingironsimulations.com/blogs/news/msfs-spitfire-update-1-0-3-hotfix-2-now-available?fbclid=IwAR06oMZee2abU04lLr0KPWtFVDS0NrR5718KVtffrFyUC8k25v0n3UXNRQ4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trex75 Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Problem å fullføre en skikkelig loop eller rask roll, men kult at en får frem motorøyk effekter om en flyr røft inverted… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 21. august 2021 Premium Medlem Del Skrevet 21. august 2021 14 timer siden skrev Trex75: Problem å fullføre en skikkelig loop eller rask roll, men kult at en får frem motorøyk effekter om en flyr røft inverted… Rart du har trøbbel med å fly acro. Manøvrering er fortsatt helt ok etter oppdatering hos meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 21. august 2021 Forfatter Del Skrevet 21. august 2021 4 timer siden skrev Hans Erik Bye: Rart du har trøbbel med å fly acro. Manøvrering er fortsatt helt ok etter oppdatering hos meg. Hos meg det også som før, kan det være innstillinger av aksene kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trex75 Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 (endret) Spoiler Litt for sensitiv på stikkeutslag hos meg, litt justering var det som skulle til.Takker for tipset ! Nå er det bare å starte dogfight treningen… Endret 21. august 2021 av Trex75 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trex75 Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Litt for sensitiv på stikkeutslag hos meg, litt justering var det som skulle til.Takker for tipset ! Nå er det bare å starte dogfight treningen… 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 17. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2021 Oppdatert igjen, med ny flight model, spitting fire mm. https://flyingironsimulations.com/blogs/news/msfs-spitfire-mk-ixc-update-1-1-0-is-now-available Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 17. desember 2021 Alldeles nydelig FM, stabil og forutsigbar flyfeeling, beste Spit’n som er 👏 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2021 Enig, favoritt warbird som nå er blitt enda et hakk bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Østensjø Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Dette er en fantastisk bra Spitfire som bare blir bedre og bedre, og jeg flyr den ca. 90% av tiden jeg bruker MSFS. Jeg skulle gjerne ha mappet flere ting i cockpit til knapper og brytere jeg har tilgjengelig. Er det noen som har funnet en løsning for følgende? Turn fuel cutoff on - on - off Boost coil - press Wobble pump - pump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.