Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 24. juli 2021 Fra ENVD Vadsø til ENHV-Honningsvåg i kuling og regnbyger fra nordvest. Startet brukbart i Vadsø, med sprekk i skylaget og forventet skybas på 2000 fot, men typsk nok ble det tettere og lavere etter som jeg nådde kysten på nordsiden. Over Laksfjorden måtte jeg helt ned til havflaten og var i ferd med å snu. Heldigvis fikk jeg landkjenning ved Nordvågen, og det lysnet akkurat nok til å komme seg ned på Valan. Ingen proff "flight management", men lærerik flysim-opplevelse . 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 24. juli 2021 Fine bilder som vanlig 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 24. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 24. juli 2021 1 time siden skrev Ernst K.Furuhatt: Fra ENVD Vadsø til ENHV-Honningsvåg i kuling og regnbyger fra nordvest. Startet brukbart i Vadsø, med sprekk i skylaget og forventet skybas på 2000 fot, men typsk nok ble det tettere og lavere etter som jeg nådde kysten på nordsiden. Over Laksfjorden måtte jeg helt ned til havflaten og var i ferd med å snu. Heldigvis fikk jeg landkjenning ved Nordvågen, og det lysnet akkurat nok til å komme seg ned på Valan. Ingen proff "flight management", men lærerik flysim-opplevelse . Jeg må virkelig si, at dette ser veldig realistisk ut. En flått montage.👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 24. juli 2021 Del Skrevet 24. juli 2021 Veldig bra. Har brukt denne en del selv i det siste, og holder for øyeblikket på med en tur litt lengre sør i landet. Mye bedre vær der, men ikke like spektakulært terreng 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. juli 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. juli 2021 38 minutter siden skrev Steinar Bakke.: Jeg må virkelig si, at dette ser veldig realistisk ut. En flått montage.👍 Jatakk, flyr med virkelig vær, og det føles virkelig nok ☺️. Har samme været i Bodø, men ikke like spennende flyplasser som i Finnmark 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. juli 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. juli 2021 40 minutter siden skrev Morten Nelson: Veldig bra. Har brukt denne en del selv i det siste, og holder for øyeblikket på med en tur litt lengre sør i landet. Mye bedre vær der, men ikke like spektakulært terreng Kjenner på fristelsen å trekke lenger mot sør, men har sterkere «dragning» mot nord ☺️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 24. juli 2021 Del Skrevet 24. juli 2021 Ser ut som en spennende tur, og flotte bilder som vanlig ja👍😎 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.