Ø.C.H. Skrevet 5. juli 2021 Del Skrevet 5. juli 2021 (endret) Har nettopp avsluttet en "liten" runde i Frankrike for å sjekke ut POIs som kom med WU5. Det ble til slutt 25 etapper. Ruten er ser slik ut: Noen bilder fra turen Fra Normandie, Etretat Chalk Complex Pont de Normandie ved Le Havre, som krysser ved utløpet til le Seine En rekke fyrtårn langs kysten mot kanalen og Atlanterhavet. Pont de Saint-Nazaire Cordouan Lighthouse Fort Boyard (aka fangene på fortet. Anbefaler alle å se denne: https://www.youtube.com/watch?v=2piUTeDF8CY 😂) Le Phare du Cap Ferret Dune de Pilat, Europas største sanddyne Så litt lenger sør til Pyreneene og Pic du Midi-observatoriet Cité de Carcassonne Brua Viaduc de Millau Viaduc de Millau, gammel romersk ingeniørkunst vil jeg tro Samme her i Arles Planier-fyrtårent utenfor Marseille Allianz Riviera - Nice Stadium Our Lady of La Salette Fjelltoppen Mont Aiguille Perret Tower i Grenoble Fulgte å dalen nordover til Alberville i relativt godt vær, men så plutselig var jeg i skyer. Klarte mirakuløst å finne destinasjonen Altiport Megève, men da jeg kom ut av skyene var det vist snø på bakken. Videre til Lyon Saline Royale d'Arc-et-Senans Château du Haut-Kœnigsbourg, sør for Strasbourg Cathédrale Notre Dame i Strasbourg Place Stanislas i Nancy Douaumont Ossuary Og avslutningsvis noen obligatoriske fra Paris Endret 5. juli 2021 av Ø.C.H. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 5. juli 2021 Flotte bilder Simmen er blitt utrolig bra nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 5. juli 2021 Del Skrevet 5. juli 2021 Strålende bildeserie og presentasjon!! Bra sim ja👌 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 Kul tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.