Steffen Andre Hustveit Skrevet 15. juni 2021 Del Skrevet 15. juni 2021 Hey, Noen som vet om det går an å fikse dette på et vis? Regner med det er feilkilder/manglende kilder fra bing som genererer snø på sommern akkurat på dette feltet? Såklart er det en flyplass midt i her som jeg har tenkt å fikse på. Prøvde å legge polygon rundt området og adde ground texture men det funket ikke. Tar i mot alle tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Vet ikke, men tror det der blir vanskelig inntil nytt og bedre satelittfoto er tilgjengelig som viser sommertid. Evt. prøve å legge inn eget satelittfoto som dekker området. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Den 15.6.2021 klokken 22.39 skrev Steffen Andre Hustveit: Hey, Noen som vet om det går an å fikse dette på et vis? Regner med det er feilkilder/manglende kilder fra bing som genererer snø på sommern akkurat på dette feltet? Såklart er det en flyplass midt i her som jeg har tenkt å fikse på. Prøvde å legge polygon rundt området og adde ground texture men det funket ikke. Tar i mot alle tips World Update 5 kommer i morgen med blant annet nye flyfoto, Kanskje det blir fikset da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 17. juni 2021 Del Skrevet 17. juni 2021 9 timer siden skrev Erik Kristoffersen: World Update 5 kommer i morgen med blant annet nye flyfoto, Kanskje det blir fikset da. Det var nytt for meg - hvor har du sett dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 17. juni 2021 Del Skrevet 17. juni 2021 Mulig jeg husker feil, men mener å huske jeg var borti et slikt område rundt Røros traktene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 17. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2021 Ok. Ja, tenker det kan bli litt klundrete å få fjernet det. Vente på bedre foto er nok ikke dumt. Dette hvite beltet strekker seg blant annen over Reinsvoll, i begge retninger nord og sør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.