Arild_Pedersen Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 (endret) Kommer selvfølgelig hvor man flyr, men test er fra Dag sin nydelige utgave av ENKB med 20DEM med "live weather" og "All players". Cessna 172 med Garmin1000 plassert på runway 25 uten å ha rørt noe på instrumenter. Måtte ta bilder med mobil da snippet tullet i windows.. Lagde en ultrakjapp pdf i tilfelle noen ønsker å sammenligne Edit: Ser nå at dette ble alt for kjapt og ble rot med bildeplasseringer.. Men du skjønner fort hva som er hva MSFS2020_FPS_test.pdf Endret 16. juni 2021 av Arild_Pedersen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 (endret) ....Og med Motion reprojection always on i OpenXR så stoppet det på 30fps. Om jeg brukte 80% eller 60% render scale i simmen så cappet fps på 30fps åkke som... Da blir det "disabled" på openXR for min del:) Endret 16. juni 2021 av Arild_Pedersen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 1. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2022 Jeg tilbake til Always ON etter å ha fiklet mye med settings i julen. Brukte ORBX ENML under testing hvor jeg taxet rundt og flydde en kjapp landingsrunde og det var sørlig under taxing i sving at «smoothness» viste døseg fod nok eller ikke. På ett eller annet punkt under endring av settings fikk jeg den effekten at når jeg taxet forbi et markeringslys, så så de grei ut til jeg passerte de. Da fremsto de som 3 lys istedetfor 1. med motion repro til PÅ så forsvant den effekten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Aage Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Jeg har nettopp kjøpt i MSFS 2020 og er i gang med flyopplæring. Nå har jeg kommet til IFR og da brukes 172s med glass cockpit. Etter noen minutter i lufta slukker skjermene (i cockpit) og alt instrumentlys. Dette skjer hver gang. Det virker som alle kontroller ellers virker for jeg har klart å lande visuelt uten noen indikatorer. Kan dette være en PC-svakhet eller en FS-bug? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 3. januar 2022 Legg opp spørsmålet der det skal være så skal jeg fjerne dette som kom feil MODERATOR Ellers Velkommet i forumet 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 14 timer siden skrev Per Aage: Jeg har nettopp kjøpt i MSFS 2020 og er i gang med flyopplæring. Nå har jeg kommet til IFR og da brukes 172s med glass cockpit. Etter noen minutter i lufta slukker skjermene (i cockpit) og alt instrumentlys. Dette skjer hver gang. Det virker som alle kontroller ellers virker for jeg har klart å lande visuelt uten noen indikatorer. Kan dette være en PC-svakhet eller en FS-bug? Kan det være at du har glemt å skru på Alternator (generator) og går tom for strøm? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Aage Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Takk, så enkelt var det 🙂 Lærer stadig så dette er gøy 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.