Morten Nelson Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Bare et utvalg av bildene jeg har knpiset. Stjeler med meg litt olje på tur vekk fra båten Tørst katt får seg en god drink før kvelden Oppdrag utført, på tur hjem igjen P-47 på tur sør for London. F-86 over Caucasus-fjellene Helgetur med privatfly for å kjøpe billig kjøtt 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 26. april 2021 Veldig bra, nydelige bilder . Synes DCS forbedrer seg stadig oftere, og i siste utgave er lyset og skyene rettåslett fantastisk. Det var jo ikke dårlig fra før, men nå er det blitt nifst bra, og det er hakeslepp på hver minste flytur. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 27. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 27. april 2021 Nice I see! Den er jo heftig bra! Jeg må fly mer DCS! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.