Marius Sparby Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 (endret) Det er mange som lager bra videoer fra DCS World der ute, men tenkte jeg skulle dra fram en av de absolutt beste, nemlig G. Skouras.DCS WORLD: KEEP THE DREAM ALIVE (CINEMATIC) - YouTube Edit: Hmm, hvorfor i villeste stempelflagring blir ikke Youtube-videoer embedda lenger? Endret 31. mars 2021 av Marius Sparby 5 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 31. mars 2021 Ubegripelig fantastisk 👏 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Sønstabø Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Serdeles godt laga film. Nesten så eg fekk lysst til å fly litt eksplosjonsarta fly etter gamalt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Ikke noe feil med embeding... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 2. april 2021 Forfatter Del Skrevet 2. april 2021 26 minutter siden skrev Geir Teigo: Ikke noe feil med embeding... Hm, da er det jeg som er ubrukelig igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.