Gunnar van der Meeren Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Da har jeg kjøpt Pipren til Just flight. Jeg hadde jo fra før av Carenado sin PA 28 Arrow, og jeg var spent på forskjellen. Den var påtagende. Ingen tvil om hvilke modell som jeg mener er mest realistisk. I dette tilfellet er Just Flight en klar vinner... 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 13. mars 2021 Det er i hvertfall skyhøy realisme i bildene dine ☺️. Spørs om jeg klarer å la være å dra kortet for denne Arrow’en. Er så iritert over MSFS grunnleggende behandling av flyegenskapene, som langt på vei ødelegger flyfeelingen på alt av modeller som er til salgs. Har Just Flight klart å omgå dette, eller er det samme ståa ? Forresten, har du fått «snikteste» Milviz Cessna 310 ? Har jo et håp om at Milviz klarer å lage FM på «utsiden» av MSFS.....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 13. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 13. mars 2021 3 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt: Forresten, har du fått «snikteste» Milviz Cessna 310 ? Har jo et håp om at Milviz klarer å lage FM på «utsiden» av MSFS.....? Den er jeg og veldig nyskjerrig på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 26. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2021 (endret) Og da kommer det snart en turbo Arrow III og IV fra Just flight også 😊https://www.justflight.com/in-development/pa-28r-turbo-arrow-iii-iv-microsoft-flight-simulator?utm_medium=email&utm_campaign=Latest add-ons from other developers&utm_content=Latest add-ons from other developers+CID_0420304e2dbf6fd0f42e319ceee45aba&utm_source=cm&utm_term=PA-28R Turbo Arrow IIIIV Endret 26. mars 2021 av Gunnar van der Meeren 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 26. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2021 Ingen tvil om at jeg har flest timer på denne i MSFS2020 😊 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 27. mars 2021 Sitat ngen tvil om at jeg har flest timer på denne i MSFS2020 Det kan æ godt forstå, veldig fin modell, og det tar seg godt ut i dine bilder . Jeg er fortsatt nysgjerrig på denne, og kommer kanskje til å handle når Turbo Arrow IV lander i nærheten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.