Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Rett i utløpet av Salangselva, (Elvelund camping) ved Sjøvegan i Troms står det et tre midt ute i elva. Nærmeste flyplass er Elvenes.

Er det mulig at noen som har greie på det, kan fjerne det ene treet ? Det er et sted jeg er hver sommer, og har lyst å vise frem i simmen. Men det treet ødelegger hele det gode inntrykket 😉 Rota meg inn i devmode, men skjønte straks at det ikke er et sted for "amatører"😬

• Haha 1
  • Premium Medlem
Skrevet
10 timer siden skrev Hans Erik Bye:

Rett i utløpet av Salangselva, (Elvelund camping) ved Sjøvegan i Troms står det et tre midt ute i elva. Nærmeste flyplass er Elvenes.

Er det mulig at noen som har greie på det, kan fjerne det ene treet ? Det er et sted jeg er hver sommer, og har lyst å vise frem i simmen. Men det treet ødelegger hele det gode inntrykket 😉 Rota meg inn i devmode, men skjønte straks at det ikke er et sted for "amatører"😬

16ABD125-733D-49A9-AEF3-E9663A8BBD59.jpeg

• Premium Medlem
Skrevet

Åhhh fabelaktig! Tusen takk for hjelpen! Stri strøm der, så det var godt gjort 😂🌊🌲🪚

Da kan ørreten få svømme fritt, frem til jeg tar den til sommeren, og jeg kan imponere svigers med virkelighetsfult scenery. For en gjeng det er her inne, alltid hjelp å få 😀

• Like 1
  • Premium Medlem
Skrevet
2 timer siden skrev Christer Johansen:

Ingen årsak. Var tilfeldigvis innom denne plassen for et par år siden, mener å huske dette området av elva ble kalt "Cognacsvingen", kan det stemme?

Det stemmer perfekt ! Så artig at du har vært der! Jeg er der hver sommer da svigers har hytte i nærheten. Oversiktsbildet tok jeg fra en seilflytur jeg hadde sist sommer. Fløy fra Elvenes 😀✈️

D8E7FB73-80D9-42B3-9858-835B8BC39416.png

765C379D-9CE0-46EF-B0BE-AAC154615BFC.jpeg

• Like 1
Skrevet

Se der ja, der har vi skiltet, jeg har et bilde av det også ett eller annet sted. Selv var jeg på vei sørover fra Tromsø i bil, og sånn ca ved Bardufoss bestemte vi oss for å ta en omvei ut langs kysten i stedet for å fortsett rett sørover langs E6. Sånn havnet jeg helt tilfeldig innom denne flotte plassen.

Blir stadig imponert over hvor godt nærmest hele verden er gjengitt i MSFS 2020, det gjelder i høyeste grad denne plassen også. Fikk veldig lyst til å dra tilbake og ta meg tid til å forsøke meg på sjørøye i "Cognacsvingen"

• Like 1
  • Premium Medlem
Skrevet

Så artig! Da må du si fra, så blir det kaffe på hytta. Masse fin røye der også ja. Pleier å legge dem i ABU røyken med  rømme og flatbrød til 😋🐟 På Elvenes er det også seilflyging hver sommer :)

• Like 2
Skrevet
Den 6.3.2021 klokken 17.31 skrev Hans Erik Bye:

Så artig! Da må du si fra, så blir det kaffe på hytta. Masse fin røye der også ja. Pleier å legge dem i ABU røyken med  rømme og flatbrød til 😋🐟 På Elvenes er det også seilflyging hver sommer :)

Det skal jeg absolutt gjøre, veldig fristende! 👍

• Like 1
  • Premium Medlem
Skrevet
3 timer siden skrev Dag Baardsen:

Artig, kjørte forbi der i går, faktisk - litt mere snø enn på bildet, men ikke så mye :)

Haha.. verden er ikke stor gitt. Litt artig at denne lille svingen av en elv, er kjent for flere her inne 😉 

• Like 1
Skrevet
11 timer siden skrev Hans Erik Bye:

Haha.. verden er ikke stor gitt. Litt artig at denne lille svingen av en elv, er kjent for flere her inne 😉 

Da tenker jeg vi blir flere på kaffe etter hvert, og kanskje også flaska som svingen har fått navnet sitt fra! 👍

• Haha 3

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...