Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 21. februar 2021 Mest for å prøve utgave 2 av Skunk Works lille Fiat, samt å sjekke Bodø-scenery og kystlinjene nordover. Bodø blir bare bedre og bedre, så hvis man er opptatt i cockpit, er det veldig bra inntrykk av det som skjer utenfor. Kystlinjene begynner også å få høy grad av realisme, og på denne korte turen fra Bodø til Steigen og tilbake, må jeg innrømme at jeg ble imponert. Det var ikke vanskelig å kjenne seg igjen, men fortsatt er fjellene litt for avrundet, og scenery fungerer best fra litt høyde. Når det gjelder Fiat`n, så er det blitt en artig liten krabat, og så lenge man flyr den forsiktig, er realismen godkjent. Da ser jeg bort fra den kjente "bug`en" angående flaps, som fulgte med under siste oppdatering fra ASOBO. Ellers fungerer den like "nervøst" under mer avanserte manøvrer, som de fleste flymodellene i MSFS. Håper ASOBO får på plass en skikkelig FM snart, for det er nytteløst å samle på spennende flymodeller, så lenge den underliggende FM er så upresis. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Bodøbyen ser bra ut, savner et par signalbygg som Aspmyra, kulturhuset og de andre høyhusene i sentrum, men ja, det har blitt veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 21. februar 2021 Aspmyra er der 😉, se bilde nr 3 , ikke helt likt, men nært nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Joda, men med høyblokker som tribuner 😅 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.