MagTvei Skrevet 30. januar 2021 Del Skrevet 30. januar 2021 Er kvitt 95% av spikes i terrenget, men denne feilen ved Kabelvåg forsvinner ikke når man kommer nærmere, som de vanlige, er solid fjell. Er det flere som har denne? Mulig å fikse? Bruker 200% terrain LOD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 30. januar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 30. januar 2021 9 minutter siden skrev MagTvei: Er kvitt 95% av spikes i terrenget, men denne feilen ved Kabelvåg forsvinner ikke når man kommer nærmere, som de vanlige, er solid fjell. Er det flere som har denne? Mulig å fikse? Bruker 200% terrain LOD. Den er hos meg også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Ikke meningen å reklamere over alt, men tror det er denne jeg nå har lagt inn fiks for i ENSH sceneriet jeg nettopp lastet opp. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2021 Må testes før jeg tar kvelden 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 7. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2021 Ja der var den borte, supert! Nå mangler bare litt spissere fjelltopper med bedre DEM. Men det kommer nok overalt etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.