Inge Jenstad Skrevet 12. desember 2020 Skrevet 12. desember 2020 (endret) Hvem av alle disse firmaene som har sin logo presentert i åpningen av FS2020 er det som har laget hva? Har Micro$oft bidratt med noe, annet enn kanskje prosjektstyring? Kan sikkert "Go'ogle" meg fram til et svar, men jeg er sikker på at noen i denne gjengen med spesialister har utfyllende info, og kanskje også med opplysninger som ikke er helt offisielle. Fortsatt: God lørdagskveld! Endret 12. desember 2020 av Inge Jenstad Siter
Morten Isaksen Skrevet 12. desember 2020 Skrevet 12. desember 2020 Det meste finner du svarene på ved å se på videoen 1 Siter
Inge Jenstad Skrevet 13. desember 2020 Forfatter Skrevet 13. desember 2020 Å fytte rakkern. Dette ble i overkant for en som på 70-80-tallet (1900 altså!) var vant med Fortran, Cobol, Algol og litt assembly på ND-maskiner. Imponerende, men så har det blitt en fenomenal simulator også. Koser meg mest med VFR både i Norge og Midt-vesten. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.