OddElviz Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Jeg har skeia ut og kjøpt meg Wing42 sin Bleriot XI og tok selvfølgelig første turen fra Kjeller, en av verdens eldste flyplasser som fremdeles er i bruk. Virker realistisk, nydelig grafisk. Tillogmed vingevridningen er modellert! Eneste jeg synes virker ikke riktig er at den glir veldig godt, Skulle tro det var mer parasitt drag på den. Video: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 25. november 2020 Premium Medlem Del Skrevet 25. november 2020 Kjempe stilig!! Eneste som mangler er et skikkelig scenery av denne historiske plassen, og med et forbedret Lillestrøm 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. november 2020 Premium Medlem Del Skrevet 26. november 2020 Artig med sånne "klassikere", og den kommer sikkert inn i min hangar også, etter hvert . Har beundret "svensken" som flyr en replica av Bleriot, på besøk i Bodø flere ganger, og det virker som en balansekunst å mestre et sånt flyveredskap . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 26. november 2020 Forfatter Del Skrevet 26. november 2020 Den maskina er så morsom å fly, og passer bra til MSFS. Det er 3 modeller i pakka, med forskjellige motorer og flightmodell, fra snill, til det de kaller R.I.P. Denne har jeg problemer med å få av bakken. Og 3 manualer, Simuleringsmanual, en historiebok, og kopi av originalmanualen!. Anbefales! https://wing42.com/en/msfs-addons/29-bleriot-xi-for-msfs.html Se også her: Her er en beskrivelse av hvordan Bleriot XI er å fly i virkeligheten: Flying_an_original_1909_Bleriot_XI.pdf (oldrhinebeck.org) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 13. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2021 Måtte jo bare lage noen slike bilder: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 14. mars 2021 Bildene står som en klippe .....alt annet enn æ kan si om Bleriot`en, den krever tålmodighet og nerdete tilnærming. Æ ga min bort til nærmeste museum. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 Stor respekt for Trygve Gran som krysset Nordsjøen med en slik en allerede i 1914! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.