Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 21. november 2020 Premium Medlem Skrevet 21. november 2020 Flightsim.to har en fin artikkel om hvordan unngå CTDs. Tydeligvis et spesifikt tips her. Jeg skal gå gjennom mine scenerys, før jeg gjør flere prosjekter, og navngi modelLib'en min unik. Jeg har desverre gjort det enkelt. Så jeg renamer, og går gjennom alle sceneryene mine,og legger ut en ny versjon av alle etterhvert. 🙂 https://flightsim.to/blog/creators-guide-fix-ctd-issues-on-your-scenery/ Siter
Andrew Thomsen Skrevet 21. november 2020 Skrevet 21. november 2020 Jeg får bare røde feilmeldinger i Console når jeg prøver dette. Sceneryet virker, men jeg vil ikke fortsette med feilmeldinger, så går tilbake til opprinnelig. Tror det går bra at det heter bare modelLib for mine tre scenerys... sålenge jeg av gammel vane ikke har de samme modellene i forskjellige libs, for da vet jeg det kræsjer fordi to modeller i to forskjellige scenerys har samme GUID. Skal jeg f.eks bruke ILS hytta til ENCN på ENSO, legger jeg ikke den inn i ENSO modelLib, plukker bare ENCN modellen i Editoren. Faktum er at jeg nå holder på å miste hele ENCN prosjektet på grunn av dette tipset, og skjer det, kommer jeg ikke til å begynne på nytt. Jeg lurer og på hvorfor filnavnet jeg lastet opp til Flightsim.to hele tiden kommer opp som en feil, når jeg lokalt endrer foldere med hensyn til ENCN. Versjonsnummer 1.3 er kun der, så hvorfor dukker dette hele tiden opp i prosjektet mitt når jeg endrer ENCN folder til bare ENCN-AT? Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 22. november 2020 Forfatter Premium Medlem Skrevet 22. november 2020 Hmmm. Jeg ser det er en anne som sier det samme under kommentarfeltet på flightsim.to. Men samtidig sier han at det ser ut som pakkene kompileres riktig for det? Tror jeg bruker metoden din til videre arbeid Andrew. Dvs alltid bruke genuine GUIDs. Men er det det som egentlig er problemet kanskje. At han Flightsim.to fyren tar feil?! Siter
Andrew Thomsen Skrevet 22. november 2020 Skrevet 22. november 2020 Vet ikke riktig. Fikk ENCN på "beina" igjen ved å endre hovedfolder tilbake til ENCN_AT_WMod, men det skulle jo ikke ha noe å si?? Tingen er uansett at ENCN kommer ut som Ver.1.4 med endret modellib, heter cn_modelLib nå. Men gjør IKKE dette for ENLI og ENSO før jeg vet med sikkerhet at protestene i Console ikke gjør noe. 1 Siter
Andrew Thomsen Skrevet 24. november 2020 Skrevet 24. november 2020 Sjekk linken din en gang til, jeg har lagt inn et langt svar. Har funnet ut av alt sammen, og med USA Update og SDK 8.0 kompilerer jeg nå renamede librarys uten NOEN røde eller oransje linjer. Alt går rett i boks. 1 Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 30. november 2020 Forfatter Premium Medlem Skrevet 30. november 2020 Aha. Takk for det. Det er en liten gamechanger. Men jeg er lagt død på utvikling uten grafikkort for en lengre periode uansett, desverre. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.